Het is bijna zover! - Reisverslag uit Axel, Nederland van Merel - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Axel, Nederland van Merel - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Merel

Blijf op de hoogte en volg Merel

01 Oktober 2017 | Nederland, Axel

Na een kleine, maar gezellige afscheidsborrel, leuke etentjes, een diploma uitreiking, afscheid van vrienden, leuke telefoontjes en morgen een laatste dag gezellig met Tim, is het is nu bijna zover! Aanstaande dinsdag 3 oktober vertrekt mijn vliegtuig om 19:15u richting Heathrow, waar ik moet overstappen naar Manilla om hier op 4 oktober aan te komen. Op dezelfde dag zou ik nog richting Cairns vliegen om daar op 5 oktober rond 7 uur 's ochtends te landen.
Helaas krijg ik net een telefoontje dat mijn vlucht van Manilla naar Cairns al 2 weken geannuleerd is en ze nog steeds geen goede oplossing voor mij hebben. Morgenavond zal ik te horen krijgen wat er gaat gebeuren, zodat ik eventueel mijn hotel- en hostelreserveringen op tijd nog kan wijzigen.

Ondanks dit telefoontje heb ik er ontzettend veel zin in!