Het is bijna zover! - Reisverslag uit Axel, Nederland van Merel - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Axel, Nederland van Merel - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Merel

Blijf op de hoogte en volg Merel

01 Oktober 2017 | Nederland, Axel

Na een kleine, maar gezellige afscheidsborrel, leuke etentjes, een diploma uitreiking, afscheid van vrienden, leuke telefoontjes en morgen een laatste dag gezellig met Tim, is het is nu bijna zover! Aanstaande dinsdag 3 oktober vertrekt mijn vliegtuig om 19:15u richting Heathrow, waar ik moet overstappen naar Manilla om hier op 4 oktober aan te komen. Op dezelfde dag zou ik nog richting Cairns vliegen om daar op 5 oktober rond 7 uur 's ochtends te landen.
Helaas krijg ik net een telefoontje dat mijn vlucht van Manilla naar Cairns al 2 weken geannuleerd is en ze nog steeds geen goede oplossing voor mij hebben. Morgenavond zal ik te horen krijgen wat er gaat gebeuren, zodat ik eventueel mijn hotel- en hostelreserveringen op tijd nog kan wijzigen.

Ondanks dit telefoontje heb ik er ontzettend veel zin in!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merel

Actief sinds 22 Sept. 2017
Verslag gelezen: 385
Totaal aantal bezoekers 7655

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2017 - 31 December 2017

Oceanië

Landen bezocht: